O le a le pulumu fulunifo sonic?

O le igoa ole pulumu fulunifo sonic e mafua mai ile pulumu nifo muamua, Sonicare. O le mea moni, o Sonicare ua naʻo se faʻailoga, ma e leai se mea e fai ma Sonic. E masani lava, o le pulumu fulunifo sonic e na'o le saosaoa vibration o le 31,000 taimi / min pe sili atu. Peita'i, a uma le fa'aliliuga, ou te le iloa pe fa'aseseina. O le tele o tagata fa'atau e le malamalama o pulumu nifo eletise uma e fa'alogo ai taliga o tagata, o pulumu nifo sonic, po'o le fa'aogaina o le fa'avae o galu o leo e fufulu ai o latou nifo.

Ole pulumu fulunifo moni ole sonic e mana'omia ai ala vibration e o'o atu ile 50000 gaioiga ile minute.

Hilton Tamaiti Sonic Electric Toothbrush
O le mea moni, o le tele o taimi o le faʻalogo a le tagata e tusa ma le 20 ~ 20000Hz, ma o le saoasaoa o le pulumu fulunifo sonic e 31000 taimi / min liliu i le ala o le 31000/60/2≈258Hz (o le mafuaaga o le vaevaeina i le 2 o le agavale ma o le pulumu taumatau ose ta'amilosaga, ma o le fa'atele ole taimi ole iunite O le aofa'i o suiga fa'ata'amilosaga i totonu) o lo'o i totonu ole va'aiga ole fa'alogo taliga ole tagata; ae o le saoasaoa o se pulumu fulunifo eletise masani (3,000 ~ 7,500 taimi / min) ua liua i se taimi o le 25 ~ 62.5Hz, lea foi o le taliga o le taliga o le tagata i totonu o le lautele, ae le mafai ona taʻua o se pulumu fulunifo sonic.
O pulumu fulunifo Sonic e ofoina atu se ituaiga lona lua o le faamamaina e fesoʻotaʻi ma se aafiaga e taʻua o le malosi o le vai. Ona o le maualuga tele o le saosaoa o le pulumu, o pulumu fulunifo sonic e fa'avevesi ai le sua o le gutu (vai, faua, ma fulunifo), fa'aliliu lelei i ni mea fa'amama e o'o atu i va e le mafai e le pulumu ona sao i ai, pei o le va o nifo ma lalo. le laina pulu.


Taimi meli: Iul-09-2021